Soup Store er en av få utvalgt butikker som har gleden av å selge det nydelige, franske ikoniske Bonpoint.
Størrelsene er små franske, så vi anbefaler å kjøpe én størrelse opp. Har du en stor 7-åring er det kanskje lurt å kjøpe 10 år så man kan ha noe å vokse i.
Finger in the Nose startet som et fransk-norsk merket med et ektepar som gründere og har vokst som et trendy, tøft merke med utrolig bra kvalitet. Dette er klær som kan slites!
De er litt små i størrelsen, så kjøp en størrelse opp.
Dette skjørtet er i 100% bomull og har knapper foran og strikk i livet.
Stella McCartney Kids laget sin første barnekolleksjon in 2010, og Soup Store var kunde fra første stund. Merket fokuserer på å ha det gøy, men med mange styles som er fra Stellas dame- og herrekolleksjon.
Barnekolleksjonen er også I tråd med Stellas etiske, bærekraftige og dyrevennlige profil, med gjennomgående bruk av organisk bomull og resirkulerte materialer.
Denne kjolen har stikklommer i sidene og er i 100% organisk bomull. Den er ganske normal til heller stor i størrelsen.
Soup Store er en av få utvalgt butikker som har gleden av å selge det nydelige, franske ikoniske Bonpoint.
Størrelsene er små franske, så vi anbefaler å kjøpe én størrelse opp. Har du en stor 7-åring er det kanskje lurt å kjøpe 10 år så man kan ha noe å vokse i.
Stella McCartney Kids laget sin første barnekolleksjon in 2010, og Soup Store var kunde fra første stund J. Merket fokuserer på å ha det gøy, men med mange styles som er fra Stellas dame- og herrekolleksjon.
Barnekolleksjonen er også I tråd med Stellas etiske, bærekraftige og dyrevennlige profil, med gjennomgående bruk av organisk bomull og resirkulerte materialer.
Skjørtet er normalt til litt lite i størrelsen, men med strikk i livet slik at det nok lønner seg å gå litt opp.
Stella McCartney Kids laget sin første barnekolleksjon in 2010, og Soup Store var kunde fra første stund J. Merket fokuserer på å ha det gøy, men med mange styles som er fra Stellas dame- og herrekolleksjon.
Barnekolleksjonen er også I tråd med Stellas etiske, bærekraftige og dyrevennlige profil, med gjennomgående bruk av organisk bomull og resirkulerte materialer.
Stella McCartney Kids laget sin første barnekolleksjon in 2010, og Soup Store var kunde fra første stund J. Merket fokuserer på å ha det gøy, men med mange styles som er fra Stellas dame- og herrekolleksjon.
Barnekolleksjonen er også I tråd med Stellas etiske, bærekraftige og dyrevennlige profil, med gjennomgående bruk av organisk bomull og resirkulerte materialer.
Franske Chloe revolusjonerte 'pret-a-porter’ fashion I Paris på 50-tallet. Dette franske merket har sin styrke i chic "boho" fashion. Både for mor og datter.
Franske merker er normalt små, men Chloé oppleves som normale i størrelsen i butikken. Kjøp 8 år til en normal 7-8 åring.
Denne kjolen er i 100% silke og foret med 100% viskose.
Stella McCartney Kids laget sin første barnekolleksjon in 2010, og Soup Store var kunde fra første stund J. Merket fokuserer på å ha det gøy, men med mange styles som er fra Stellas dame- og herrekolleksjon.
Barnekolleksjonen er også I tråd med Stellas etiske, bærekraftige og dyrevennlige profil, med gjennomgående bruk av organisk bomull og resirkulerte materialer.
Stella McCartney Kids laget sin første barnekolleksjon in 2010, og Soup Store var kunde fra første stund J. Merket fokuserer på å ha det gøy, men med mange styles som er fra Stellas dame- og herrekolleksjon.
Barnekolleksjonen er også I tråd med Stellas etiske, bærekraftige og dyrevennlige profil, med gjennomgående bruk av organisk bomull og resirkulerte materialer.
Stella McCartney Kids laget sin første barnekolleksjon in 2010, og Soup Store var kunde fra første stund J. Merket fokuserer på å ha det gøy, men med mange styles som er fra Stellas dame- og herrekolleksjon.
Barnekolleksjonen er også I tråd med Stellas etiske, bærekraftige og dyrevennlige profil, med gjennomgående bruk av organisk bomull og resirkulerte materialer.
Franske Chloe revolusjonerte 'pret-a-porter’ fashion I Paris på 50-tallet. Dette franske merket har sin styrke i chic "boho" fashion. Både for mor og datter.
Franske merker er normalt små, men Chloé oppleves som normale i størrelsen i butikken. Kjøp 8 år til en normal 7-8 åring.
Franske Chloe revolusjonerte 'pret-a-porter’ fashion I Paris på 50-tallet. Dette franske merket har sin styrke i chic "boho" fashion. Både for mor og datter.
Franske merker er normalt små, men Chloé oppleves som normale i størrelsen i butikken. Kjøp 8 år til en normal 7-8 åring.
Franske Chloe revolusjonerte 'pret-a-porter’ fashion I Paris på 50-tallet. Dette franske merket har sin styrke i chic "boho" fashion. Både for mor og datter.
Franske merker er normalt små, men Chloé oppleves som normale i størrelsen i butikken. Kjøp 8 år til en normal 7-8 åring.
Franske Chloe revolusjonerte 'pret-a-porter’ fashion I Paris på 50-tallet. Dette franske merket har sin styrke i chic "boho" fashion. Både for mor og datter.
Franske merker er normalt små, men Chloé oppleves som normale i størrelsen i butikken. Kjøp 8 år til en normal 7-8 åring.
Dette skjørtet er i 100% silke og foret med 100% viskose.
Zadig & Voltaire er det legendariske franske merket som er kjent for sitt rocka image. Det ble grunnalgt I 1997 av Thierry Gillier.
Zadig & Voltaires barnekolleksjon har vært representert i Soup Store helt siden første kolleksjon, og det vokser hos oss for hver sesong. Dette er tenåringenes it-merke :-)
Dette skjørtet er i 98% bomull og 2% elastan.
De er litt små i størrelsen, så vi anbefaler å kjøpe én størrelse opp.
Designers Remix Girls er et av våre yndlingsmerker i Soup Store.
De er litt normalt litt små i størrelsen, så vi anbefaler vanligvis å kjøpe én størrelse opp. Men med stropper kan den ikke være for stor, selv om den kan strammes bak. Vi anbefaler ikke å kjøpe denne altfor stor.
Kjolen er i 100% organisk bomull.
NYHETSBREV
Motta eksklusive tilbud, moteinspirasjon og anbefalinger.